velindhraa

Hej!

Publicerad 2010-09-14 12:43:59 i Allmänt,

Denna  (vecka) så är det fullt upp! Har (pluggat) hela helgen så jag har inte riktit hunnit (blogga). Skall fortsätta med pluggningen i 2 hela veckor så det kan bli ganska lite bloggning, men jag skall göra vad jag kan (smile). Fick någon släng av (romantisk kreativitet) här i helgen så jag gjorde mat tills min älskade kom hem från jobbet.
Så här såg det ut (kom ihåg att mina kocktalanger inte är så bra så jag måste hålla mig till något enkelt som kanske blir bra):


Taco-paj

Som han tyckte var jätte gott

Sedan en smarrig äppelpaj till efterrätt

Min  (pojkvän) blev lite överraskad den dagen! :)

Nu skall jag plugga vidare så (hejdå) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela