velindhraa

Står ut genom öronen

Publicerad 2010-10-27 09:17:24 i Allmänt,


Japp exakt!
Alla prov vi har står mig ut genom öronen!
Idag modersmåls prov, imorgon muntligt finska prov
som jag missar och måste ta en annan dag.
På fredag är det filosofi prov som gäller..
Nästa veckas måndag finska skriftligt. På onsdagen
samhälls prov, på torsdag filosofi förhör och finska
ordförhör. Och sist men inte minst engelska prov på fredag..
Så jag vet inte riktigt var jag skall stoppa in det där finska
muntliga som jag missar, kanske tisdag nästa vecka, hmm..
Ja så den här veckan och den kommande veckan är
rätt proppade.. Men på något sätt skall jag nog klara det! :)
Nu har jag håltimme och bara andas ut en stund.
Ha're gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela