velindhraa

Slörp

Publicerad 2010-10-08 17:10:16 i Allmänt,



Jag är SÅHÄR på G då det gäller
att blogga idag, lite lustigt eftersom
jag har varit så usel på att blogga
på sista tiden... :)
Jag kom att tänka på en sak som
jag verkligen tycker att vi tjejer
skall förbättra!
Vi skall sluta med allt tissel och tassel
bakom ryggen på folk. Det är klart
att det är roligt att berätta och få
veta det "senaste skvallret" MEN,
man skall hålla sig till sådana
gränser att man inte gör det för
att såra någon. Att man sprider
det vidare med löpelden för att
göra någon annan ledsen. Det är helt
korkat! Tycker jag i alla fall.
Men vi flickor tycker juh att skvaller
och andras problem är såå roligt
att disskutera, men man skall som
sagt kunna begränsa sig så att
man inte gör så att någon blir
sårad. Det tycker jag att VI alla
skall tänka på nästa gång något
skvaller kommer förbi flygande :)
Ha en fortsatt bra fredag everybody!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela