velindhraa

Japp

Publicerad 2010-11-12 16:41:06 i Allmänt,

Det är rätt vanligt att mina bilder kommer
upp helgen efter att det har hänt något,
men idag är det lite av varje :)
Förra helgen hade vi sitz så jag skall
ladda upp ett bildkollage från det.
Men jag har också redan gjort ett
bildkollage från temadagen som vi
hade IDAG i skolan, tänka sig att det kommer
upp redan idag, inte illa tycker jag själv :D
Sådär övrigt så kommer min helg bestå
av:
  • Chilla
  • Städa
  • Hälsa på Sofipråpp
    då hon jobbar vid socken
  • Baka och laga mat
  • Fira en väns födelsedag
  • Åka och simma
  • Äta liiite tårta
Ja på ett ungefär kommer jag göra
det där :)
Nu skall jag packa ihop mina saker
och sedan åka till lägenheten <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela