velindhraa

Happy face!

Publicerad 2010-05-27 18:46:46 i Allmänt,



Idag kan man lugnt säga att jag har Happy face!
Det är nämligen så att min klänning som jag syr till skolavslutningen
snart är klar! Tjohoo, jag kommer att hinna få den färdig! :D
Den blir kanske inte som jag från början riktigt ville, men nog är
den fin för det! Hoppas jag känner mig sagolik den dagen för en sådan
dag skulle jag behöva nu!!
Sådär PS. så tror jag att jag på något sätt är beroende av citat.?
Kan man vara det?
Men ialla fall så måste jag bara ladda upp det här citatet för det var som
så sant, så äkta!
Hoppas ni har haft och har en bra dag :)

DAGENS CITAT:

Isländskt ordspråk -Glädje i ditt inre är bättre än rikedom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela