velindhraa

Gårkvällen i bilder!

Publicerad 2010-05-16 16:55:53 i Allmänt,

Ja, istället för att destomer berätta hur gårkvällen var
tänkte jag ladda upp en hel del bilder istället.
Med några enstaka ord kan ja säga att min kväll var helt
underbar, och jag hade jätte roligt! Så tack alla ni som
förgyllde gårkvällen! :)
Först grillfest/förfest hos favorit Nora och sen vidare till Åminne!


Girls                            Jennifer                Tal och skålning


Jennifer & Mikaela         Färdig                       Girls just wanna have fun


Nora & Mikaela     Jennifer & Fanny           Heidi, Ida, Mia & Cecilia


Vår "skylt"              Anna, Patricia, André & Marcus        Taxi nr. 2


I taxin                         Människor                   Tombstone


Ha ha, sedan lurade jag
och Sara folk att vi var från
England och att vi ville ta ett
kort som minne. Många nya
började man känna i alla fall :D


Kommer videoklipp senare då jag hunnit redigera! :)
Ha de gött!

Kommentarer

Postat av: mia

Publicerad 2010-05-16 20:02:31

haha du har heidis pojkvän på fösta bildin ;D

Postat av: Lukas

Publicerad 2010-05-17 15:05:51

Sidu man ha ju fastna på bild! :D

Postat av: Velindhraa

Publicerad 2010-05-17 16:52:57

Hahah ja alla möjliga kom me, å kul hadd vi alla tror ja å ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela