velindhraa

för att skriva av sig..

Publicerad 2010-05-20 20:28:58 i Allmänt,

Det här inlägget är inget spec. men jag måst skriva av mig NU!
Jag blir så arg, eller arg e fel ord, mera besviken och sårad!
Önskar verkligen att det skulle vara som förr, men det kommer det aldrig att bli.
Du är inte dig själv, och du är inte den personen som jag lärde känna, ja vem är
du egentligen
? Ibland undrar jag om du ens vet det själv..
Jag tycker det är synd, jag tycker det är jätte synd, du känner mig nästan från topp
till tå, eller egentligen inte nu mera för vi träffas juh knappt, men förr gjorde du det
och du var den jag alltid ringde först till, men ärligt sakt så är du inte det mera för jag
vet att du ändå inte egentligen bryr dig så det känns bara helt onödigt..
Fy fasen så rutten känsla det här är. Hade aldrig kunnat föreställa mig att det verkligen
skulle komma en sådan här dag då jag faktist skriver så här om dig. Och med det här
inlägget menar jag absolut inget elakt, det är bara fakta, fakta på hur jag känner mig nu just..
Det finns fortfarande ett litet litet hopp på att det sker en förändring, men det tas en tugga nu som då
och snart finns inte ens det kvar. Fy fasen så surt!
Om du läser detta, vilket jag tror att du inte gör, men ifall om, så hoppas du kanske förstår nu hur
dumt och dåligt det känns.. Önskar att den riktiga jag inom dig skulle krypa fram igen för jag vet att den
nog finns där, men frågan är om du vill ta fram den igen.!

Nej nu får det räcka, men attans så skönt det är att få skriva av sig..
Hoppas ni andra får ha ett bra veckoslut i alla fall, det tänker jag åtminstone också försöka ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela