velindhraa

Die Suckers!

Publicerad 2010-05-10 19:39:22 i Allmänt,


Är det något med sommaren jag hatar så är det dessa fula j*vlar!
I lördags blev jag biten på vaden och nu bara sväller det och blir värre
även fast vi smort kortison på.. Så tydligen har jag blivit överkänslig mot
myggbett nu också, undras vad nästa överraskning är som väntar runt hörnet!
Men som tur är så är jag alltid utrustad med myggspray här framöver precis
som förra sommaren, så ta mig tusan om inte myggorna flyr då!
Ja det om det..
Imorgon åker jag till Tammerfors från skolan.
Så laddar upp bilder på onsdag eller torsdag, beror på när jag hinner :)
Men ha de så bra och ta död på alla myggor ni ser för då finns det ialla fall
EN mindre! :D
Hahah så brukar jag tänka för att det skall kännas lite lättare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela