velindhraa

Stress

Publicerad 2010-03-22 20:47:27 i Allmänt,

  • Stress
  • Stress
  • Stress
  • Stress
Något jag upplever? JA!
Skall jag skylla mig själv? JA!
Är det något jag valt? NEJ!
Får jag slut på det? NEJ!

Så vad F*n skall jag ta mig till då? Ja det finns inte så mycket annat än att jag måste stå ut med det jag har lagt mig i nu.. Får försöka att hinna dra ett djupt andetag där mellan, annars tror jag det slutar med att jag ser ut så här:

och det vill jag juh inte..
Så nu tar jag till först åtgärden och går och sover så att jag nu åtminstone får någon sorts sömn och kan slappna av kanske en timme eller två..
Och ursäkta min dåliga uppdatering här på bloggen, men jag skriver nog så fort jag får en passligt ledig stund :)
Ha de gött och stressa inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela