velindhraa

Snart läggdags?

Publicerad 2010-03-24 20:01:36 i Allmänt,

Ja faktiskt så tror jag att det snart blir läggdags. Vet ni varför? Jo för att imorgon så åker åk 9 till Finlands vackra stad Åbo! Så trevligt eller hur? Njä egentligen inte tycker jag för jag är så arg att detta är vår ända klassresa och att de som gick i 9:an förr fick åka till Grekland 1 vecka men sen blev det nerdraget till Lappland 1 vecka och efter det tog de bort klassresorna helt och gjorde istället så att 9:orna åker på en dagsutflykt till en stad i Finland och går på något kulturellt.. Hmm ja detta anser jag är lite orättvist men vad kan egentligen lilla jag ändra på den saken, så det är nog bara att glatt följa med och försöka att se det positiva med det hela.. :)
Så min väckarklocka kommer snällt att ringa 04.20 och jag kommer att glatt och piggt stiga upp.. KAN MAN JUH DRÖMMA OM !
Men att försova mig kommer jag åtminstone inte göra! :D
Hörs mera på fredag för vi kommer hem klockan 02.03 nästa natt..
Ha de gött!


Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-03-31 15:40:51

hi hi.. TÄNK, när jag gick i 9an, så var vi den FÖRSTA klassen som fick åka på långresa, 1 vecka i Grekland! Vi var rätt busiga, så var nog vi som banade vägen för era små tripper nu hihi.. oooops!! KRam!

Postat av: Petra

Publicerad 2010-03-31 15:42:00

Mitt namn trilla bort från kommentaren... just so you know who is stalking you :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela