velindhraa

Bara snabbt!

Publicerad 2010-03-24 06:37:43 i Allmänt,

Ja nu kommer det ett kort inlägg här bara snabbt före jag åker till skolan..
Har en 7h skoldag som väntar och det känns nog lite tungt att åka nu, men jag är på bra humör idag så det skall nog gå bra! :)
Nej men nu måste jag nog göra mig klar här.
Ha en bra dag alla som läser denna blogg och andra också!


Oxen

den 24 mars

VARDAG:

Månen skänker din dag en extra glans. Det finns dessutom gott om utrymme för nöjen.

KÄRLEK/RELATIONER:

Något romantiskt, som du hoppats på väldigt länge kan verkligen bli verklighet.

PENGAR/ARBETE:

Du kan motta glädjande besked i samband med jobbet idag. Ekonomin är på rätt spår så du kan koppla av.

Det ser ut som om jag har en bra dag framför mig! Me like :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela