velindhraa

18 Mars

Publicerad 2010-03-18 16:47:25 i Allmänt,


Bild från skidturen i tisdags

Idag är det en kreativ dag för mig! Det tycker jag om :) Det nästan kliar i fingrarna av vad jag vill skapa något och jag kan inte riktigt sitta stilla.. Jag har sytt en hel del på en klänning jag håller på att laga och skall också gå och fortsätta på den tror jag. Sen ska jag "småpyssla" lite också om jag hinner..
Sen då klockan blir halv 8 åker jag iväg på revyövning, ja det är inte många dagar kvar till premiären nu, pirrigt!
Och sen kommer jag hem igen och då tror jag att jag skall ligga och läsa och bara känna hur skönt det är att redan få ta helg! Me like!
Nejj nu skall jag sätta fart före jag spricker av energi :)
Ha de gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela