velindhraa

På hennes begäran

Publicerad 2010-06-13 19:30:03 i Allmänt,

Helt spontant frågar Sofie plötsligt: Får jag pröva gästblogga?
HAHAHA :D
Så nu skall hon gästblogga här i min blogg för första gången i hennes liv..
Varsågod Scenen är din ;D


Tjabba Landkrabba!
I hela mitt 16 åriga liv har jag aldrig ägt en blogg eller ens skrivit ett blogginlägg, så kanske det är på tiden! ;)
Då kör vi!
Dagen började med att Mikaela Stikaela Stickelbär väckte mig med att ringa. Efter det bar det av till de kakklande fåglarna för att plocka vita saker, när jag plockat de vita åkte jag till Mikaela i fassishaga för att chilla (eller chilla och chilla, jag hjälpte henne att reda upp i hennes garderåb!). Nu har vi fyllt våra feta magar med köttpiroger som vi har bakat, MUMS!

Plötsligt känner jag hur otroligt löjlig denna text blev, men skit samma, jag är ju nybörjare! ;D
Tack för mig!  / Såfipråpp


Tack Såfipråpp för din fina text :D
Kommer snart ett till inlägg med bilder från helgen så BRB!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela