velindhraa

Så himla rädd..

Publicerad 2010-07-27 13:21:28 i Allmänt,

.. jag var inatt! Om det är någon jag verkligen inte är vän med så är det åskan! Det höll på i 1½ timme som jag är medveten om och jag höll på att få fnatt eller något när det aldrig slutade! Många säger att de är rädda för åskan, men egentligen vet de inte varför?!
Men det vet absolut jag!
Jag hatar när jag inte vet var det kommer slå ner, när det kommer bullra till, när det kommer nära och om det träffar just mig! Man kan inte "lita" på åskan.. Den gör precis vad den vill. Den har krafter som inget annat och jag känner mig helt enkelt inte trygg i åskans närvaro! Jag kan stolt erkänna att jag är livrädd för åskan! Punkt slut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela