velindhraa

1, 2 TRE!

Publicerad 2010-07-07 13:02:37 i Allmänt,

Nu är det mycket på gång!
Det är därför jag inte hunnit skriva något här på bloggen..
Jag jobbar måndag-fredag från 08.00-13.00, kommer hem och gör alltid något då med, ialla fall de senaste dagarna, jag har:
  • varit på sommarspelen
  • varit till mitt skär över dagen
  • varit till stan
  • försökt ta det lugnt
  • hjälpt till här hemma
  • varit med Magnus
Och mycket mycket mer som jag bara inte kommer på nu just.
Så det har hänt mycket på bara 4 dagar :)
Jag tänker som vanligt ladda upp en bildbomb, men jag hinner inte nu för jag skall börja fixa bröllopskort :)
Men bomben kommer nog inom kort så håll utkik :)

Kommentarer

Postat av: Jenna

Publicerad 2010-07-08 00:38:25

jag ha utmanat dig i min blogg :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela