velindhraa

Vad var det jag sa

Publicerad 2010-12-20 17:04:21 i Allmänt,

Jag lovade att ladda upp en
bildbomb och här kommer den nu :)


Vi hade överraskningsfest..             .. för Josefine


Vi sjöng singstar                             Sen var det lilla jul


Mysigt                                     Puss


Trevligt sällskap var det              M&M hämtade sin första julgran


Och det var första gången jag        Var till IKEA och fick punktering
fick sitta i en modern traktor!         på bussen


Kaoset efter hemkomsten              Japp, Kaos!


Sofipråpp tycker om religion!           Julia, Sofie & Carolina


F R I E N D S...                     ..Som tycker om att gotta sig!

En dag bakade jag pepparkakor..    .. som jag lagade glasyr på :)


Återvinning är bra!            Gjorde en plånbok av ett juice paket


Excellent!                         Var på julfest till strampen.

Nej nu får det nog räcka!
Hejdåå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela