velindhraa

Nya möjligheter!

Publicerad 2010-12-31 11:04:16 i Allmänt,

Okej gott folk, nu skall ni se till
att ta chansen om ni känner att
det skulle vara skönt med en
star från noll!
Ett nytt år är på inkommande
vilket betyder nya möjligheter
och chanser!
Det där med nyårslöften är inte
riktigt min grej för jag bryter
dem oftast före det är tänkt,
men det där bestämmer man själv
hur man bäst får det att fungera!
Jag vill i alla fall hälsa alla ett
gott nytt år och det vill min
underbara systerdotter också!
Hon är bara såå söt! :)
Kramar till er alla från Sagá
och mig!


Sagá har det roligt med moster här i Finland

Kommentarer

Postat av: Shara

Publicerad 2010-12-31 14:35:03

Gott nytt år på er sötnosar! Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela