velindhraa

Ännu en gång

Publicerad 2010-12-20 20:47:06 i Allmänt,


Ja då är julen snart här ännu en gång!
Jag har de senaste åren inte alls sett fram
emot julen för det är en tradition som
har förstörts av att allt handlar om
presenter, dyr mat, fina kläder ovs.
Men detta år är det en varm känsla
som sprider sig då jag tänker på julen..
Jag håller fortfarande fast vid mina
funderingar om hur julen har förstörts,
men i år känns det ändå som om det
skulle vara något speciellt.
Varför det gör det har jag vetat mycket
länge.. Det känns som om denna jul
kommer vara en jul jag kommer
att komma ihåg. Det är min första
jul som jag kommer fira med
min underbara pojkvän :)
Om jag inte hinner in här på
bloggen före julen är förbi så vill
jag önska er alla en riktigt fin
JUL! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela