velindhraa

S w e d e n !

Publicerad 2010-08-06 15:45:06 i Allmänt,

Imorgon lämnar båten hamnen kl. 08.00 och där kommer jag att befinna mig! Den åker över potten till Sweden och där skall jag tillbringa 6 dagar :) Jag kommer alltså hem på torsdagsnatten. Det skall bli riktigt skojsigt, men jag skulle faktiskt ha velat spendera resterande av sommarlovet hemma i finnlandet så att jag skulle hinna träffa alla vänner före vi splittras upp i olika skolor.. men men så är det icke nu då. Men en semester tripp felar nog inte något det heller :) Har tagit en spruta idag så min arm är helt öm, stackars den :(
Och nu skall jag börja packa, får se hur många väskor jag står med då jag har packat klart, hahah ;D
Ps. Anna vi ses juh på diggiloo också ;) (om du nu läser detta)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela