velindhraa

Söndag kväll

Publicerad 2010-04-11 18:24:47 i Allmänt,

Idag är det söndag kväll.
Fy attans så skönt!
En lugn hemma kväll för en gång skull!
Det var lite roligt för idag så tänkte jag såhär:
- Oj vad det skall vara skönt att bara
få åka hem imorgon efter skolan och inte
ha något jag måste göra.
Så gick det 3min så kom jag på
att jag skall ha PowerClub med
barnen imorgon direkt efter skolan!
Ja så det blev inte ens en ledig måndag..
Men som jag sakt förr: Som man bäddar
får man ligga :)
Så sant så..
Nu har jag 5 revy föreställningar avklarad för
denna helg så nu är det bara att vänta
in nästa helg som är fullspäckad med
revy också.
Här är en länk till Facebook med lite bilder
från revyerna som jag varit med i nu i dessa
3 år.

http://www.facebook.com/album.php?aid=109198&id=132379154078#!/pages/Malaxrevyn-fanspace/132379154078?v=photos&ref=search

Sen om ni är intresserade att komma och se
den kan ni boka här:

http://www.malaxuf.fi/

Ja men nu måste jag nog gå och läsa
lite på prov tror jag..
Så ha de gött och så hör jag av mig sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela