velindhraa

Hi hi

Publicerad 2010-04-28 20:45:38 i Allmänt,

Hi hi
Ha ha
Ho ho
Ojj så många sätt det finns att skratta på
och många fler konstigt roliga sätt än såhär
finns det juh också.
Idag har varit en roligt konstig dag.
Kan nämna ett ex.
Jag var kissnödig och tänkte att jag skulle
gå på wc, men så hann jag inte för jag var
tvungen att göra något annat.
Så jag glömde helt enkelt bort att gå på wc.
Efter en timme så tänkte jag: Men jestas vad
jag är kissnödig fast jag just var på wc.
Så gick det en stund och så kom jag på att jag
aldrig hade gjort något wc besök.
Ha ha :D
Ja så här ser mina dagar ut nu, tycker själv
det är lite smålustigt, hi hi.
Flumsig och vimsig är mitt andra namn för tillfället.
Men oroa er inte, det går nog snart över!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela