velindhraa

Ett till

Publicerad 2010-04-05 12:58:52 i Allmänt,

Ja nu kom jag plötsligt på att det var ganska skönt att bara sitta å skriva. Skriva av sig kan man säga.
Så jag tänkte nu förklara åt alla som undrar, för jag vet att ni är ganska många.
Varför jag heter Velindhraa.
Erkänn, ni har nog undrat vad det är! Vissa kanske har googlat och kollat upp vad det kan betyda.
Hi hi jag känner nog er gott folk :)
Men tillbaka nu till det jag skall komma fram till.
Velindhra med 1 A betyder hemlighet
och
Velindhraa med 2 A är ett flicknamn
Därför tyckte jag att det var en bra kombination.
Jag är flicka och jag har många hemligheter.
Bra va?
Så där fick ni nu svaret som ni kanske inte riktigt har vågat fråga efter :)



Kommentarer

Postat av: Leo

Publicerad 2010-05-02 21:58:21

Nos, niar velindhraeim!

Nar athox, vadim nar nien nam sagila vetho xuilxu

:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela