velindhraa

Busfrö

Publicerad 2010-04-06 15:18:35 i Allmänt,

Ikväll skall jag och hälsa på mitt lilla busfrö till brorsson. Han är bara för söt! :)
Ibland önskar jag också att jag var lika liten som han, okej han är faktist 3 år, men i mina ögon är han ändå bara en liten grabb som just lärt sig gå. Tror att han alltid kommer vara det i mina ögon.
Så min kväll kommer att bestå av: Fasteeer kan du kom hit? Fasteeer si va jag ha gjort. Fasteer kan du jaga mig? Fasteer? Fasteeer?
Ja det är inte lätt att vara "favorit faster" *host host* :D
Så nu skall jag använda resten av min tid här hemma till att göra vettiga saker, som att kanske städa? Nej det let nog lite för tungt. Jag kan gå och spela på gitarr. Låter mycket bättre :)


Kommentarer

Postat av: Sonens mor

Publicerad 2010-04-06 16:26:19

Du är så väälkommen....en som redan bara går å frågar när du ska kom å om int faster kommer snart.....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela